Ben jij het bestbewaarde geheim van internet? 

Nou, dan ben je in elk geval niet alleen ☺. Je wilt niet weten hoeveel er zijn:

 

vrouwelijke ondernemers die online verstoppertje spelen. Niemand ziet ze. Ik niet, jij niet en hun klanten zeker niet.

 

Ja, zo blijft je bedrijf een (duurbetaalde) hobby. Maar kom op zeg, da’s toch niet de bedoeling?

 

 

 

Ik begrijp je wel. 

 

Het is hartstikke eng om jezelf te laten zien. Stel je voor dat je op je bek gaat en iedereen ziet ‘t … Oh my, ik

 

ken dat gevoel maar al te goed. 

 

Feit: je wordt pas gehoord als je gezien wordt.

 

Want hoe kan ik je vertrouwen als ik je niet zie? Als ik niet weet wat ik van je kan verwachten? Of waarin jij anders bent dan

 

anderen? What you see is what you get, weet je wel. 

 

We hebben jou nodig, niemand anders

 

Je hoeft je heus niet anders/beter/mooier/slanker* voor te doen dan je bent. Hell no! Please, wees jezelf. Met al je

 

eigenaardigheden, guilty pleasures, obsessies en blauwe plekken … Jij bent je bedrijf, tenslotte. 

 

Waarom zou je doen alsof je iemand anders bent? Want dat is precies wat klanten zo in je waarderen. Die zijn namelijk net

 

zoals jij: menselijk. 

 

* Doorhalen wat voor jou van toepassing is.

 

Hi, Ik ben Vesna!

 

Kijk naar mij Ik praat een beetje te veel, ik ben een beetje te dik en ik heb een beetje te veel jurkjes. Precies daarom vinden

 

mijn klanten het zo enorm leuk om met mij te werken. En natuurlijk omdat er één ding is dat ik heel goed kan: ideeën,

gevoelensen woorden in beelden vangen. 

 

Ik geef je online smoel – zodat niemand je meer zal vergeten. Ik help vrouwen zoals jij om zichtbaar te worden en van hun

 

kwetsbaarheid hun kracht te maken. En van hun kracht hun merk te maken. Dat doe ik Vesnastyle: vrolijk, vrijpostig en met

 

flairEn Vesnastyle betekent ook dat ik ervoor zorg dat jij er op je mooist uitziet. Ik hoor vaak: Werken met jou is een

 

feestje…en dat is ook wat het moet zijn want ik wil jou graag laten stralen als een prinses op het bal waar je je assepoester

 

mantel hebt afgegooid!

 

 

 

I am a woman on a mission

 

Ik wil graag vrouwen inspireren om zichzelf te laten zien zoals ze zijn. Dat ze zich niet anders hoeven voor te doen dan

ze zijn: ze zijn precies goed! En dat in hun kwetsbaarheid – hun eigenaardigheden, tics en onvolmaaktheden – juist hun

grootste kracht ligt. Dat geldt voor alle vrouwen. Maar dat geldt nog meer voor vrouwen die een bedrijf hebben. Want die

eigenaardigheden onderscheiden je van de grijze muizenmassa: die maken je merk, je brand.

En dat is echt nodig als je serieus werk wilt maken van je bedrijf!

Zo heb ik een tijdje geleden een (inmiddels legendarische) foto van mezelf in bikini op Facebook gezet. (En nee, ik weeg geen

50 kilo. Net als bij veel andere vrouwen kan er wel wat af). Ik kreeg wel meer dan 100 likes. Bovendien had ik een hoop lol en

leverde het me ook nog eens leuke klanten op. 

 

Ik zet vaak video’s op Facebook; die zijn belangrijk voor mijn bedrijf. We hebben het hier immers over zichtbaarheid! 

Maar ze zijn echt vaak verre van perfect. Ik stotter en verspreek me, laat boertjes … Wat je ziet zijn m’n hoogtepunten én

m’n dieptepunten. Want net als jij zit ik ook weleens in een dip ☹.

Wel altijd mét flair

Jurkjes, jurkjes, jurkjes. Je kunt me erin uittekenen. Ik hou gewoon van jurkjes: vooral van kleurige jurkjes met bloemen of

grafische dessins. Liefst een vintage jurk maar nieuw mag ook. Ik heb een hele kast vol.Te jong of kinderachtig? Nee joh!

Kleur bepaalt mijn humeur!

Die jurkjes zijn mijn handelsmerk. Ik kies elke dag weer wat ik wil laten zien: vrolijkheid, directheidenthousiasme.

Dat is precies wat je krijgt als je met mij in zee gaat. Je ziet het ook in de foto’s en filmpjes die ik op Facebook zet.

Alles klopt met mijn merk.

Vrijwel overal waar ik kom word ik herkend: ‘O, jij bent Vesna! Ik ken je van Facebook.’ Dat komt natuurlijk door de

filmpjes die ik maak. Maar dat komt ook doordat ik een nogal uitgesproken kledingstijl heb, beetje retro & veel rock-‘n-roll.

En veel kleur!

Mijn klanten hoeven van mij echt niet in bloemerige vintage jurkjes te lopen. Maar ik leer ze wel dat je merk meer is

dan alleen je

huisstijl en logo. Het gaat om ‘t hele plaatje: alle kleuren, vormen, beelden en verhalen die  je op social media en je website

laat zien. En daar horen dus ook je kleren bij. En ik ben dol op shoppen en geniet van de metamorfose die

plaatsvindt bij mijn klanten ! 

My story so far

Het is niet makkelijk, jezelf laten zien aan de hele wereld. Zichtbaar zijn kan kwetsbaar voelen en daarom blijven

veel vrouwen liever uit de schijnwerpers.

Geloof me: ik weet hoe het voelt om jezelf niet echt te durven laten zien. Als kind voelde ik me anders dan anderen,

ikwas verlegen en maakte mezelf het liefste onzichtbaar omdat anderen me vaak niet zo goed snapten.

Om eerlijk te zijn: ik werd jarenlang behoorlijk gepest. En dat heeft me gevormd: ik durfde heel lang mezelf niet te laten zien.

In mijn pubertijd werd ik alternatief en gooide ik mijn kont tegen de krib. Ik werd heel zichtbaar maar hoorde nergens

bij. 

Tijdens de studie  werd ik weer een ‘net meisje’. Ik studeerde af en stortte me in het bedrijfsleven. Maar in de verschillende

banen die ik had, werd ik door mijn bazen niet gezien. Mijn talenten en creativiteit kwamen daardoor totaal niet uit de verf.

Ik zat helemaal niet lekker in mijn vel en wist niet meer hoe het verder moest.  

Dat was in 2009. Door een gelukkig toeval kwam ik tussen creatieve kunstenaars terecht. Wat was dat heerlijk!

Ze inspireerden me met hun zelfbewustzijn en lak hebben aan alles. Het ging weer stromen bij me.

 

Ik pakte m’n oude hobby fotografie op en ging portretten maken. Al snel had ik m’n eerste expositie. Dat smaakte naar

meer, dat mensen mij zagen staan en leuk vonden wat ik deed.

Klinkt als een sprookje, toch? Dat was het ook. Bijna. Want fotografie als hobby is leuk, maar ik wilde er m’n vak van

maken. Ik kreeg te horen dat je met fotografie geen geld kan verdienen want er waren er al zoveel. En dan was het ook nog

economische crisis. Maar no way dat ik weer in een baan zou gaan!

 

Ik worstelde met m’n eigen zichtbaarheid. Ik had veel meer mensen nodig die me zagen staan.

 

Ik merkte dat hoe meer ik mezelf liet zien … niet alleen de mooie dingen, maar juist ook de dingen die ik vroeger liever

verborg … hoe meer mensen op me afkwamen. Die mijn gekkigheid juist leuk vonden. Die graag met mij wilden werken

omdat ik een beetje … merkwaardig ben.

Jezelf zijn in je bedrijf is leuk, maar je moet het wel laten zien. En daar kan ik je mee helpen. Met het creëren van jouw

persoonlijke merk. Met het vinden van je eigen kledingstijl, met foto’s die laten zien wie je bent en waar je voor staat.

En met video waarin je jouw unieke verhaal vertelt. Ook kan ik een website en een huisstijl voor je regelen.

Kortom: een compleet pakket.

 

 

 

 

 

 

 

Vraag een ‘Word een merk’ gesprek met mij aan

 

Graag ga ik met je in gesprek om te kijken wat de beste route naar zichtbaarheid is voor jouw bedrijf.

Omdat ik een beperkt aantal klanten per maand kan helpen, vraag ik je de aanvraag te doen via onderstaand formulier.

Ik kijk uit naar ons gesprek!

Pin It on Pinterest

Share This